K4INism

Januari 21, 2009

Azam Tahun baru

Filed under: Uncategorized — k4in @ 2:29 pm

hmm takde ape aku nak ceritakan . yang pasti tahun nih aku nak study sesungguh dan kerja leh keras. nampaknye mak aku dapat stesen minyak baru yang lebeh tinggi sale nya. itu dah rezeki namanya.. bersyukur sangat. sekang umur semakin meningkat. hajat dihati nak kawen.. haha tapi entah la.. hati sekang berbelah bagi nak kawen or study oversea. entah la tengok la ape jadi nanti… rezeki kite kat mana..

well antara perkara aku nak buat tahun ni

  1. Study untuk naikkan pointer
  2. Kerja lebeh rajin
  3. nak siap kan projek diorama
Advertisements

Tinggalkan Komen »

Tiada komen.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Blog di WordPress.com.

%d bloggers like this: