K4INism

Oktober 31, 2008

Bulan baru Azam baru

Filed under: coretan hati — k4in @ 10:29 pm

“great man always look other fault before others”

huh ayat mistik mencengkam jiwa ni memang takde dalam kamus org melayu kite. ngaku je la korang memang sumbat nasi kat mulut sendiri dulu pape hal.. tamak. tapi kekadang anda perlu tamak jugak.. seperti tamak untuk menimba ilmu. selalu bertanya sampai cikgu korang terkencing nak menjawap soalan korang. haha sifat ini belajar ni perlu ade pada setiap org tapi sedey nya aihs..

walau bagaimana pon,  hari² semakin slih berganti ramai org start berubah kepada lebeh baik. ade setengah org tuh dan mula sedar.. dunia nih dah terbalik . hurm agak direct kata2 aku arinih.. tetapi adakah masuk dengan tajuk nye? cam lari je.. ape pon sila komen..

aku ngantuks sebenarnye..

chow

Advertisements

kembali dah….

Filed under: Uncategorized — k4in @ 12:01 pm

hello lama plak aku tak menulis di sini..  sory la agak bz. tambahan plak aku kene beberapa minggu sahaja akan mengabiskan kelas semester dua. kerja aku di opis lak belambak.. dan malas plak nak abis kan.. tetapi kene habiskan juga disebabkan kami akan berpindah ofis.

anyways.. hidup aku sekang penuh ngan kekecewaan dan keboringan bercampur dengan gembira sedikit. heh semestinya beberapa org akan tahu kenapa aku gembira dan kenapa aku kecewa.. aku tanak kasitahu. yang tahu tu sesenyap sudah la..

well aku harap lepas ni aku dapat menulis lagi.. anyways.. chow

Blog di WordPress.com.